Nowa aktualizacja survivalu Valheim, wrogowie już nie utykają w lochach

Przebojowy survival Valheim otrzymał nową aktualizację.

Opatrzona ona została numerem 0.217.12 i na razie dostępna jest w formie publicznych testów, więc należy mieć na uwadze, że nie wszystko musi być jeszcze idealnie dopracowane.

Aby sprawdzić patch, w kliencie Steam kliknijcie prawym przyciskiem myszy na Valheim i wybierzcie „Właściwości”. W nowym oknie wejdźcie w zakładkę „Beta” i wpiszcie kod „yesimadebackups”.

Z kolei aby uzyskać dostęp do testów patcha za pomocą PC Game Pass, uruchomcie aplikację Xbox Insider Hub. Przejdź do „Previews”, a następnie znajdźcie „Valheim Public Test” i skorzystajcie z opcji Dołącz. Poczekajcie na zakończenie rejestracji, aby zostać przekierowanymi do sklepu, a następnie zainstalujcie „Valheim Public Test”.

Patch przynosi wiele zmian. Usunięto skalowanie rozmiarów i prędkości wrogów w lochach na wysokim poziomie trudności, dzięki czemu nie ma już problemów z utykaniem tych postaci w elementach otoczenia. Naprawiono modyfikatory świata, które nie wyświetlały się lub były ucinane, jeśli były zbyt długie dla serwerów dedykowanych na Steamie. Rośliny Magecap i Jotunpuffs mogą być ponownie uprawiane tylko w Mistlands. Cyna, Obsydian, Guck i wiele zniszczalnych obiektów ma teraz poprawnie skalowanie częstotliwości pojawiania się w oparciu o wybraną konfigurację zasobów dla danego świata. Gracze mogą wreszcie aktywować sprint podczas automatycznego biegu. Gracze nie mogą już powiększać obrazu w menu budowania. Usunięto problem powodujący blokowanie na krótki czas myszki podczas wybierania elementu budowy. Naprawiono błąd powodujący, że kocioł nie był interaktywny. Autouzupełnianie komend w konsoli nie będzie już pomijać wpisów na liście. Naprawiono migotanie kolorów podczas umieszczania sadzonki buka. Ponadto w wersji na konsole Xbox naprawiono cieniowanie roślinności i odbić.

Źródło:
"Data" - GRY-OnLine


Klemens
2023-08-11 13:49:18